reklama

Ležanie...

V jeden neskorý večer...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ležala som na posteli a čakala, kedy si ku mne ľahneš.

Ležala som a cítila chlad na ramenách, ktorý si ku mne ľahol bez pozvania. Nestihla som namietať, už ma vrúcne objímal.

Ležala som a myšlienky mi lietali hlavou rýchlosťou svetla. Chcela som chytiť aspoň jednu, venovať sa jej, snáď by potom odišla. No nepoznali červenú, stop, nič, čo by ich donútilo prestať behať. Tak som tam ležala ďalej a nechala sa nimi využívať.

Ležala som a cítila slzy stekajúce po sluchách, po lícach, mám pocit že sa kotúľali na všetky strany. Počula som ako dopadajú na studený vankúš. Snažila som ich presvedčiť, aby prestali, ale každým klipnutím mihalnicami sa zjavili ďalšie a ďalšie, ako v nikdy nekončiacom kruhu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ležala som a čakala na Teba, kedy si ku mne ľahneš...

aby si viedol urputný boj s chladom a nakoniec ho vyhnal..

aby si ukázal mojím myšlienkám červenú a ony by zastali..

aby si mi poutieral všetky slzy z tváre..

Ležala som, no nič z toho sna sa nestalo...

Martina Balogova

Martina Balogova

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudí nudí byť deťmi a tak sa ponáhľajú, aby dospeli, a keď sú dospelí, zas túžia byť deťmi. Strácajú zdravie, aby zarobili peniaze, a potom utrácajú peniaze za to, aby si dali do poriadku svoje zdravie. Natoľko sa strachujú o svoju budúcnosť, že zabúdajú na prítomnosť, a tak vlastne nežijú ani pre prítomnosť, ani pre budúcnosť. Žijú, akoby nikdy nemali umrieť, a umierajú, akoby nikdy nežili... Zoznam autorových rubrík:  PocitySpomienkaOtázky a odpovedeSúkromnéPoezia

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu