reklama

Obluda Január

Ja som Ti verila..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už hneď na začiatku som zapochybovala, keď si ma skoro nechal doma samú, na prelom rokov, na začiatok niečoho nového. Striasla som zlé pocity zo seba ako pes kvapky vody zo svojho kožúcha po kúpaní.

Vkročila som neisto, no s presnými plánmi, do bodky zaznačené v diári. Verila som Ti, ako dieťa verí matke pri prvých krokoch, že ho podrží.Nepozerala som sa za seba, minulosť odišla do večných lovíšť. „Pozeraj sa pevne pred seba! Hľadaj budúcnosť!“ pobádali ma známi. No neverte im.

Ale zabudla som sa pozerať pod nohy. Azda som si naivne myslela, že nevieš čo sú polená?Hádzal si mi ich rad radom a zrazu som bola na bežeckej dráhe. Prekážky veľké ako svet. A vieš, že ja vyskakovať nedokážem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fajn, už to len nejako dobehnem, aby som dokázala sebe, divákom a hlavne Tebe, že nie som slaboch.

Cieľová páska nedohľadne.Cítim slabosť v nohách, slzy na krajíčku.

Pozerám, ako ma predbiehajú ostatní bežci. Ale bežím ďalej. Už nevnímam dav, ani svetlá. Stále vyčkávam koniec. A v duchu silno nadávam, aká si obluda, keď mi toto robíš.

Martina Balogova

Martina Balogova

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudí nudí byť deťmi a tak sa ponáhľajú, aby dospeli, a keď sú dospelí, zas túžia byť deťmi. Strácajú zdravie, aby zarobili peniaze, a potom utrácajú peniaze za to, aby si dali do poriadku svoje zdravie. Natoľko sa strachujú o svoju budúcnosť, že zabúdajú na prítomnosť, a tak vlastne nežijú ani pre prítomnosť, ani pre budúcnosť. Žijú, akoby nikdy nemali umrieť, a umierajú, akoby nikdy nežili... Zoznam autorových rubrík:  PocitySpomienkaOtázky a odpovedeSúkromnéPoezia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu