reklama

Aké to bolo...

posledné mesiace, týždne, a dni..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...pocit že nič mi nedáva zmysel, že môj vlastný život stratil smer a ocitla som sa v slepej uličke. Rozdiel medzi skutočnou a tou mojou bol v tom, že som sa nevedela vrátiť, ale ani pokračovať. Zaseknutá kdesi na pol ceste.. Na ceste kam?

Stojím uprostred čohosi a neviem sa pohnúť dopredu, dozadu.. do strán nevidím.. Chcela by som sa prepadnúť pod čiernu zem a už nevyliezť. No bojím sa. Bojím sa, že takto ostanem stáť do konca a budú sa na mňa z diaľky dívať ako tam stojím, starnem, plačem, vädnem, umieram...a nikto nespraví nič..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...cítim v sebe takú veľkú dávku zlosti, že by som bola schopná zabiť.. cítim v sebe takú veľkú dávku lásky, ktorú v sebe dusím, že by som dokázala ňou aj spraviť zázrak.. cítim v sebe takú veľkú slabosť, že mám pocit, že čoskoro umriem....

zabudnem na včerajšok a usmejem sa..zacítim let motýľov skrz moje brucho a pohladím Ťa..

zobudím sa vedľa Teba a odkopnem samotu, už ma viac nebude týrať..

chytím každú myšlienku čo unikala mi týždne, mesiace, prestala som rátať..

uvedomím si svoju podstatu, tvoju prítomnosť, náš svet..

utíchla búrka duše, vzlykot srdca...

už vyšlo slnko aj pre mňa..

A rozpíjam sa ako kvapka na pijavom papieri, ktorý ma miluje..

Martina Balogova

Martina Balogova

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudí nudí byť deťmi a tak sa ponáhľajú, aby dospeli, a keď sú dospelí, zas túžia byť deťmi. Strácajú zdravie, aby zarobili peniaze, a potom utrácajú peniaze za to, aby si dali do poriadku svoje zdravie. Natoľko sa strachujú o svoju budúcnosť, že zabúdajú na prítomnosť, a tak vlastne nežijú ani pre prítomnosť, ani pre budúcnosť. Žijú, akoby nikdy nemali umrieť, a umierajú, akoby nikdy nežili... Zoznam autorových rubrík:  PocitySpomienkaOtázky a odpovedeSúkromnéPoezia

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu