reklama

V zátvorkách

Opäť sa mi jazyk rozplietol a hovorí všetko, čo mu moja myseľ káže. Na pol oka vidím vysmiate tváre poväčšine spolužiačok, ktoré so mnou trávia viac času ako moja mama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Kolotoč povinností, radostí a sklamaní, východniarskych telefonátov a dvojzmyslených sms ma pohltil, pokrčil do klbka a hodil do zátvorky. Zavesila som si na krk nápis: momentálne som nedostupná, zavolajte neskôr prosím.

Búrka vytopila pol dediny, za pár minút, potichu a nečakane. Na okno som nakreslila imaginárne zátvorky pre mračná, aby aj slnko malo priestor. Prosím, nezmažte ich, dáždnik chcem vytiahnuť až na jesenné prechádzky parkom.

Opäť sa mi jazyk rozplietol a hovorí všetko, čo mu moja myseľ káže. Na pol oka vidím vysmiate tváre poväčšine spolužiačok, ktoré so mnou trávia viac času ako moja mama. Počujem ich smiech, ktorý sa mieša s nabiflenými odpoveďami na nezmyselné otázky vyučujúceho. Aj myšlienky vkladám do hranatej zátvorky, aby niekomu náhodou neublížili. Bezpečné miesto v denníku, ktorý znesie naozaj všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred letom odložím celý svoj život do jednej zátvorky, nech mi ho postráži, pokiaľ ja sadnem do lietadla a obletím zemeguľu, aby som prežila najlepšie leto v živote, fotila každý môj krok, písala vám najdlhšie maily a posielala zátvorkových smajlíkov.

Martina Balogova

Martina Balogova

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudí nudí byť deťmi a tak sa ponáhľajú, aby dospeli, a keď sú dospelí, zas túžia byť deťmi. Strácajú zdravie, aby zarobili peniaze, a potom utrácajú peniaze za to, aby si dali do poriadku svoje zdravie. Natoľko sa strachujú o svoju budúcnosť, že zabúdajú na prítomnosť, a tak vlastne nežijú ani pre prítomnosť, ani pre budúcnosť. Žijú, akoby nikdy nemali umrieť, a umierajú, akoby nikdy nežili... Zoznam autorových rubrík:  PocitySpomienkaOtázky a odpovedeSúkromnéPoezia

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu